Mniam!

niedziela, 7 kwietnia 2013

Moda

Cześć i siema :)
Dzisiaj moda - pokażę Wam jak modnie dobrać miętę z granatem i nie chodzi tu o gotowanie, np. przyrządzanie deseru z mięty i granatu. Mięta i granat to 2 kolory, o których dzisiaj zrobię prezentację. Ostatnio w H&M ' ie widziałam kilka miętowych i granatowych ciuszków, podobnie jak w sklepie ZARA. Dziś chcę Wam zaprezentować, "CO JA PACZĘ" :)))

To  ciuszki z H&M ' u razem z ich cenami :
 Ja sobie już kupiłam miętowe trampki, miętowe spodnie i sukienkę

Tu są ciuszki z ZARY z cenami:
Obecnie szukam w różnych miejscach bluzy - BARDZO mi się podoba.

Myślę, że zainteresują Was te ubrania w tak niskich cenach. Są super. Dzięki za uwagę i do zobaczenia za.... jakiś czas :).
Komentujcie. Wasza Ala



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz