Mniam!

sobota, 6 kwietnia 2013

Na początek

       Cześć, Nazywam się Ala i mam 12 lat.
Tak jak Wy lubię rysować, malować i projektować. Często robię jakieś desery, coś fotografuję albo piszę moje małe "wiersze".
       Mam nadzieję, że ten blog będzie często przez Was odwiedzany, ponieważ co ok. pół do jednego tygodnia będę pisała nowe posty np. wyniki z konkursów ze strony Lilla Lou, czasem wyróżnione przeze mnie prace z galerii, kiedy indziej tutoriale na temat wykonania prostych, a za razem ładnych prac do galerii. Jeszcze kiedy indziej będzie to coś innego np. przepis, moje ostatnie fotografie lub poezja, myślę, że znajdzie się też miejsce na modę i urodę, kilka razy może się pojawić Top Model, zatem WARTO odwiedzać regularnie mój blog.
        Pragnę Was "z góry" gorąco przeprosić i uprzedzić, za moje nie obecności na dłuższy czas, ponieważ nie zawsze mam dostępu do internety. Serdecznie zapraszam jednak co ok. pół do jednego tygodnia, zwykle w weekendy.

Mój nick na Lilla Lou: Abylika
Mój nicka na Top Model : Abylika
Mój e-mail : alcia1000@interia.pl

Piszcie komentarze, lub wiadomości na pocztę . Pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz