Mniam!

piątek, 19 kwietnia 2013

Tutek 1 - Stylizacja wiosenna

Cześć,
Mam nadzieję, że u Was też słońce.
Dzisiaj mój pierwszy tutorial, zatem jeżeli coś źle zrobiłam, to z góry przepraszam :)
Oprócz pracy, na temat której zrobiłam  szkołę rysowania, narysowałam jeszcze 3 inne projekty na szablonach Top Model. Chciałam je dodać na konkurs, było napisane, żeby przysyłać prace do 17.04.2013r. , więc tego dnia chciałam je wysłać, ale w tym jeszcze tamtej doby, przed szkołą o godz. 9:00 rano informacji o konkursie już nie było. Niestety nie dodałam prac, :( a szkoda, bo nieskromnie powiem, że to jedne z moich lepszych.
Zatem biorę się do roboty :DDD


STYLIZACJA WIOSENNA

Co Ci będzie potrzebne:
  • 1 szablon Lilla Lou
  • Kredki w wielu odcieniach
  • ołówek
  • gumka do mazania
 1. Przygotuj 1 szablon Lilla Lou, najlepiej ze szkicownika Dolls, Elegance, Fashion (Szkicownik) lub (tak jak w moim przypadku) Fashion (Sama Tworzę)


2. Naszkicuj swój pomysł. Pamiętaj! Jeżeli coś Ci nie wyjdzie, możesz zmazać to gumką.


3. Pokoloruj włosy używając różnych odcieni brązu. Możesz sprawić efekt światła słabiej kolorując obszar, na którym ma być błysk. Zamaluj dowolnym kolorem akcesoria na włosach.



4. Skórę zrobisz używając kremowego lub inaczej nazywanego cielistego koloru. Aby twoja skóra wyglądała jak prawdziwa, z jednej strony zakoloruj ciemna kredką, a drugą jasną.

5. Na koszulce narysuj kwiaty. Ja narysowałam 2 rodzaje w różnych kolorach. Następnie, tworząc świetny efekt koloruj bluzkę. Ja użyłam na nią aż pięciu odcieni zieleni. Wystarczą nawet 2, jeżeli się je dobrze umie wykorzystać :).







6. Używając dwóch fioletów (intensywny i pastelowy) na zmianę pomaluj spódnicę. Będzie wyglądała odlotowo!


7. Czas na getry 3/4. Mi się podobają żółte. Tak jak w każdej rzeczy - możesz je wycieniować, tym razem nie używając ciemniejszego koloru, lecz tym razem bliskiego na palecie kolorów - od żółtego, przez bananowy do pomarańczowego. Są naprawdę wiosenne.
8. Buty. Mogą być w jednym z tych trzech kolorów - żółty, fioletowy lub zielony.


9. Już prawie koniec. Teraz detale takie jak kwiatek (żonkil), bransoletki i naszyjnik. 


10. Na zakończenie tło.Wymyśl coś kreatywnego.  Możesz zrobić to co ja.
I gotowe! Proszę o opinie. Myślę, że taka stylizacja wiosenna Wam się podoba. 
Tu na dole jeszcze pozwolę sobie zamieścić 3 Top Modelki wiosenne:

Zapraszam na bloga częściej. Pa :)



2 komentarze:

  1. śliczne (: te na końcu podobają mi się naj(: na lillalou fredgie(:

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne ja nidy nie mam zadnego pomyslu na jakas fajna stylizacje :(

    OdpowiedzUsuń