Mniam!

wtorek, 9 kwietnia 2013

Wierszyk o Lilla Lou

 Hej,
Dziś na Facebooku odbył się konkurs "Hip-Hop".
A oto on:

"Tym razem nie ma lekko! Kto pragnie zostać posiadaczem nowego Hip-Hopu musi ruszyć głową! Do jutra do 15.00 możecie publikować swoje piosenki, rapy i wiersze o LL. Możecie nagrać film (link!) lub napisać wiersz na pięknym, graficznym projekcie i wstawić zdjęcie. W komentarzach do tego postu poproszę :))) A jeśli grafika to link lub jako post na stronie!"



 Postanowiłam wziąć w nim udział i napisałam wierszyk o Lilla Lou.:


Was też zachęcam do udziału. :)



3 komentarze:

  1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=231643463644196&set=o.114902015232005&type=1&theater
    Ja niedawno wstawiłam :) Mam nadzieję,że ja i ty razem wygram
    Ps.Są tylko narazie 4 wierszyki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chciałaś, tak dostałaś :) Gratuluję wygranej. Przyznaj, że nagroda jest SUPER!

      Usuń
  2. Nominuje cię do LBA, więcej informacji : http://nelusia33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń