Mniam!

sobota, 13 kwietnia 2013

Wyróżnione z Lilla Lou

Znowu Was witam :)
Tu, na dole jest kilka wyróżnionych przeze mnie prac. Tak na prawdę, to nawet kilkanaście, bo rysujecie tak pięknie, że 5 czy 6 by nie wystarczyło, a więc jest 18 prac. Kolejność nie ma znaczenia i jest przypadkowa, choć mam swoje ulubienice :)





















Te wszystkie prace są naprawdę ładne i ciekawe. Myślę, że wiele z Was odnajdzie swoje prace. A Wam, która najbardziej się podoba? Piszcie w komentarzu. PAAA :)

6 komentarzy:

  1. Fajne te wszystkie prace :) jest tam jedna moja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja praca to ta artystki maniusi :) odwiedzisz moją galerie na lilla lou??? Ala odpisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OCHH Maniusia jesteś swietna!!! Na lillalou fredgie

    OdpowiedzUsuń
  4. większość prac widziałam już ma ll ale i tak kolejny raz dodam że są świetne! i moja praca także tam jest mój nick: gandalf

    OdpowiedzUsuń
  5. Antasia rysuje też na Top Model ?
    Śliczne prace :D

    OdpowiedzUsuń