Mniam!

środa, 1 maja 2013

KONKURS!

Cześć!
Tu znowu ja!
Dziś KONKURS!
Aby wygrać jedną z "internetowych" nagród wystarczy odpowiedzieć na pytanie:
Który szkicownik Lilla Lou lubisz najbardziej i dlaczego?
Autorzy najciekawszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni.
Za miejsce:
1#
  • Polecenie bloga na moim, 
  • Wywiad, 
  • 7 komentarzy do postów na zwycięskim blogu , 
  • Rysunek z dedykacją.
2#
  • Polecanie bloga na moim, 
  • 5 komentarze do postów na zwycięskim blogu.
3#
  • Polecanie bloga na moim, 
  • 3 komentarze do postów na zwycięskim blogu.
Za sam udział  piszę 3 komentarze na blogu.
A więc jest o co walczyć!

Odpowiedzi proszę pisać w komentarzu do tego posta do 31 maja 2013r.
Możliwe, że przedłużę konkurs do połowy czerwca ( 16.06.2013r.) jeżeli będzie mało komentarzy.
Aby wziąć udział w konkursie wymagane jest wklejenie  na bloga tej reklamy:

W komentarzu proszę także o dodanie namiarów na bloga, abym mogła Cię nagrodzić.

Rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników:  1 czerwca 2013r. Dzień Dziecka :D
Czekam :)
Ala - Abylika


14 komentarzy:

  1. Niestety ZERO :) Zapraszam do wzięcia udziału, bo jeżeli nikt poza Tobą się nie zgłosi, to wygrasz. :) A nagroda myślę, że fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nawet za udzial fajna nagroda. Moze dlatego tak malo osob, bo trzeba cos napisac... ja jestem noga z polaka, ale moze cos napisze, ale jak na razie to mam tylko 1 szkicownik lilla lou, wiec nie wiem...

      Usuń
    2. Nie trzeba pisać dużo. Wystarczy napisać który szkicowniki i jeden jego plus. A jeśli masz nawet tylko 1, to i tak możesz o nim napisać, oczywiście jeżeli Ci się podoba. Możesz także napisać o szkicowniku, którego nie masz, ale chciałabyś mieć i napisać dlaczego. Jak chcesz to weź udział. Jak na razie, to byś wygrywała :)

      Usuń
  2. Adres mojego bloga:
    http://everythingbyklarcia1212.blogspot.com/
    Ta reklame wkleje pozniej, bo jestem na komorce i na komorce sie nie chce dodac. Klikam zapisz i... nic:///

    To tak:

    Najbardziej lubie szkicownik lilla lou bags! Jest on dla mnie doskonaly, poniewaz zawiera przykladowe obrazki toreb, ktore dzialajac na wyobraznie pomagaja zaprojektowac cos samemu. Inspirujace sa takze sliczne marginesy z logo na kazdej kartce. Nie znajduja sie w nim same szkice toreb, ale takze i modelek! Kazda postac ma oczewiscie torebke, ktora takze mozemy sami ozdobic! Modelki sa w calosci, a takze do polowy, co ulatwia narysowanie jakiegos skomplikowanego makijazu. W skrocie: ten szkicownik jest po prostu swietny i mozna w nim projektowac doslownie wszystko, a nie tylko torebki!!!

    Sorry, a bledy, ale pisze z komorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu przyznam nagrodę za sam udział. Później (31.05.2013r.) zobaczymy :) Jak na razie to jest na 1 miejsce :DDD.

      PS. Reklamę się wkleja po to, by inni się o tym też dowiedzieli. Dobrze by było gdybyś powiedziała znajomym o konkursiku [oczywiście jeżeli mają bloga i szkicowniki Lilla Lou :)] Trochę szkoda by było, jakby w konkursie wzięła udział tylko jedna osoba - chyba rozumiesz ;).
      Dzięki za udział :D
      Ala

      Usuń
    2. Ok, ale moja komorka nie ogarnela XDDD

      Usuń
  3. Dobra też wezmę udział mam świeżutkiego bloga i moja klawiaturko nie zawiedź mnie. I link bloga http://lamieolillalouigrach.blogspot.com/

    Ok, to zaczynam

    najbardziej podoba mi się szkicownik Hip-Hop. Wybrałam go, ponieważ są w nim ciekawe projekty, które inspirują i zaciekawiają. Wciągają jak odkurzacze a ja jestem cały dzień zajęta trzymaniem nosa w zeszycie kreatywnym. Zawiera on chyba najciekawsze pozycje, które wyglądają jakby były prawdziwe. W jednym słowie BOMBA!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. reklame wstawie może jutro jak nie zapomnę XD ale na 100% powiem innym o tym konkursie!!!:D

    to tak:
    najbardziej podoba mi się szkicownik lila lou make up. Dostałam go do przetestowania (jakiś tydzień temu) i od razu przykuł moją uwagę. Są bardzo ciekawe pozy. Fajnie się w nim maluje. A gotowe projekty dodają mi inspiracji.....;)
    więcej o nim na moim bloogu w zakładce ,,testowanie lilla lou'' http://joanna199944.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. http://top-model-zuzka11xd.blogspot.com/

    Mój ulubiony szkicownik to Dols Fashion Desinger lubię go ponieważ jest kolorowy i ma takie słodziutkie postacie jakie ja uwielbiam. Lubię w nim projektować. Jego przykładowe projekty bardzo mnie inspirują....

    OdpowiedzUsuń
  6. http://my-pasion-my-life.blogspot.com/

    I ♥ Lilla Lou Dols Fashion Desinger ponieważ,eee,jest taki jaki jest! Co może oznaczać dols????? A może to punkowa lalka,a może to syrenka??? To wszystko zależy od nas! Bardzo mi się spodobał ten szkiucownik ponieważ jest taki inny i polecam go gorąco do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://moda-na-czasie-i-moja-pasja.blogspot.com/

    Ja za to polecam Baaardzo Cieplutko szkicownik Lilla Lou Hip-Hop.
    Po prostu moja miłość do tego szkicownika nigdy nie zgaśnie!
    Bardzo go uwielbiam ponieważ jest baardzo i to baardzo kolorowy,kreatywny,i modelki cały czas nie stoją w miejscu,a mają superaśne pozy.
    Naprawdę trzeba przyznać że jest BOSKI !
    (Teraz robię właśnie Tutoriale i właśnie pierwszy Tutorial będzie wykonany w szkicowniku Lila Lou Hip-Hop,a drugi w T-shirt)
    KOCHAM TEN SZKICOWNIK JEST PO PROSTU BOMBA BOSKI !!! ♥
    Wiktoria :}

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się szkicownik Elegance. Podoba mi się on dlatego ze jest tam wiele ciekawych modelek. Jest tam też plakat który bardzo przypadł mi do gustu. Uwielbiam ten szkicownik i kocham w nim projektować ♥ :)

    OdpowiedzUsuń