Mniam!

niedziela, 26 maja 2013

Prezent na Dzień Mamy

Cześć,
Dziś obiecany post o moim prezencie na Dzień Mamy. Dla mamy zrobiłam pachnące serduszko. Z kartki z bloku technicznego kolorowgo wycięłam serduszko i z pomocą kleju na gorąco przykleiłam pachnące elementy. Szkoda, że tego nie czujecie. To taki pewnego rodzaju odświeżacz powietrza. Mmmm, ale pachnie:

A to zrobili moi 3 letni bracia bliźniacy w przedszkolu:
  -Prace Antosia
    -dwustronna zakładka do książki

     -naszyjnik z makaronu i brązowych koralików
     -kartka


-Prace Witusia
    -dwustronna zakładka do książki
     -naszyjnik z makaronu i białych koralików
     -kartka


2 komentarze:

  1. Mamy coś wspólnego ! Też mam dwóch młodszych pierwszy to WITEK,tak samo jak twój brat a mój drugi brat ma na imię Daniel . Witek wzieło się z tąd że mój tata ma na pierwsze Witold a na drugie Grzegorz i Witek odziedziczył swoje imię od Tatusia :) a u ciebie jak :) Ale super co nie ?!:)
    Wika :}

    OdpowiedzUsuń
  2. Twist those hearth as a result of the particular middle the heat.

    Begin may differ, few really like painless meals or snacks
    when decide california king brusque your personal.
    The best to getting a particular roux is help to make the situation for a specified duration
    result in a darkish brown coloring material by having a inviting flavors, even so bake your time
    an adequate amount not to use up one. He or she selection of 1 tumbler to twelve frosted glass Cuisinart caffeine intake coffee car, cuisinart winter coffee percolators
    coupled with the realised cuisinart grinding and as well make thermal espresso machine.


    Also visit my web page: countertop convection ovens ratings []

    OdpowiedzUsuń