Mniam!

piątek, 10 maja 2013

Przykładowy post na "Lilla Lou Bloguje"

Cześć!
Dziś pokażę Wam jak zrobić takiego łabędzia:

Potrzebne są tylko... wkłady do kubika!
Łabądź składa się z 115 takich karteczek, czyli 230 kolorowych modułów.
A oto jego skład:
   1.Na szyję:      -   20 modułów
   2.Na skrzydła: -   po dwa razy od góry:
        • 1 moduł
        • 2 moduły
        • 3 moduły
        • 4 moduły
        • 5  modułów
   3. Na ciało:      -   9 warstw w każdej po 20 modułów
A tu schemat:

Zrobienie go wg. mnie jest dość łatwe, ale długie.
A oto dłuuuga instrukcja wykonania pojedyńczych modułów:
















 Odwracamy na drugą stronę:



 Odwracamy na drugą stronę:








 Gotowe moduły możemy nakładać jeden na drugiego po 20.


 Moduły możemy zostawić "luzem"...
 ...lub poskładać.

 A to instrukcja składania łabędzia:














 Łączymy,...
...nakładamy kolejne warstwy...
 ...
 ...
 ...
 ...
 ...
 ...i tułów gotowy!
Czas na skrzydła.
Moduły zostawiamy luzem...
 ...lub łączymy.
 Skrzydła robimy z modułów od góry:
1...
2...
3...
4...
5...
... po obu stronach.


 Zakładamy skrzydłka w odległości równej od siebie po obu stronach.

 Czas na szyję. Robimy ją z 20 moułów.

Szyję przyczepiamy i...
... gotowe! 
 Ja także jestem w trakcie robienia łabędzia z biletów tramwajowych.

Taki łabądź z origami to doskonały pomysł na prezent! 
To tyle na dzisiaj. 
Pa :)
Ala

4 komentarze:

  1. Och, super blog, na pewno bede tu czesciej wpadac!!! Moze wspolna obserwacja???

    everythingbyklarcia1212.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra. Jestem za obserwacją :) Już Cię dodałam do obserwowanych.

      Usuń
  2. Ale super łabądek. *.* Akurat kupiłam sobie takie karteczki.... chyba zrobię. :) Ladymiss778

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam taki na konkurs w szkole świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń