Mniam!

środa, 22 maja 2013

Tutek 2 - Make-up

Hej,
Jak już chyba zauważyliście to mój drugi tutorial. Dziś pokażę Wam jak namalować make-up dla Lilla Girl. Ten rysunek został namalowany w szkicowniku Dolls Fashion Designer, który jako jeden z trzech dostałam do testowania dzięki uprzejmości Pani Sylwii. Oprócz tego zeszytu dostałam też Mini Hip-Hop i T-shirts. Z testowaniem związana jest także Recenzja szkicowników Lilla Lou na którą także zapraszam :).A teraz do rzeczy.:

MAKE-UP

Co Ci będzie potrzebne:
  • kredki,
  • 1 szablon Lilla Lou z  Dolls Fashion Designer lub innego,
  • ołówek,
  • gumka do ścierania
Przygotowanie:
   1. Przygotuj szablon.

   2. Pokoloruj twarz nie zapominając o make-up'ie. Pamiętaj o możliwości cieniowania, czyli uzywania ciemniejszego odcinia kredki do miejsc, w których jest to potrzebne. Możesz uzyskać taki efekt także mocniej lub słabiej naciskając kredkę lub używając czarnej kredki (tak, tak ja to zrobiłam).

   3. Teraz włosy. Przygotuj kilka odcieni danego koloru. Nakładaj je pasemkami. Ważne, aby kredki były nastrugane. To zapewni złudzenie prawdziwych włosów. Możesz robić refleksy świetlne przecierając dany obszar gumką lub malując białą kredką.

   4. Pokoloruj resztę ciała tym samym sposobem, jakim kolorowałaś twarz.

   5. Na koniec bluzka. Wymyśl dowolny wzór i obróć go w rzeczywistość :). 

  *6. Domaluj tło

Komentujcie. Piszcie co myslicie o tym projekcie.
Koniec :D
Ala (Abylika)
--------------------
*Nie koniecznie :)

2 komentarze:

  1. Boze, ale ty pieknie malujesz!!! Nie wiedzialam... na serio extra!!!! Profesjonalnie....
    everythingbyklarcia1212.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń