Mniam!

poniedziałek, 13 maja 2013

Zostałam testerką Lilla Lou!

Cześć,
Dzisiaj przyszła do mnie PACZKA :DDD
A dokładniej, to musiałam iść po nią na pocztę, no ale jaka tam różnica? XD.
A więc kontynuując dostałam paczkę w ramach współpracy z firmą Lilla Lou. Jestem baaaardzo tym podekscytowana. Szkicowniki zostały mi wysłane, abym je "przetestowała", czyli napisała o nich recenzję (która jak sądzę ukaże się w najbliższym czasie). Mam czas do końca maja.
A tu kilka zdjęć:
 Z przyczyn wiecie jakich :D zamazałam adres


   Fascynujące rozerwanie paczki,...
 ...pierwszy wgląd, ...
 ...wyciągam...
 ...nadal wyciągam...
 ... i w końcu wyjmuję świeżutkie szkicowniki Lilla Lou!
 Do szkicowników dostałam kartkę z podziękowaniami.
 (Tu możecie sobie przeczytać :D)
 Dostałam:
- Dolls Fashion Designer,
 - T-shirts Accessories,
 - Mini Hip-Hop (mój NAJ <3)
 A na koniec foto loga:
Recenzja wyjdzie w najbliższym czasie. Jeżeli uważnie będziecie ją czytać, to dostrzeżecie malutką hecę z jednym ze szkicowników :) To mnie TOTALNIE zaskoczyło! A więc zapraszam...


2 komentarze:

  1. Ja tego nie rozumiem.....masz tak mało komentarzy, a twój blog jest taki extra... nie przestawaj go pisać!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja prowadze podobnego bloga... oto adres http://olcia-projektuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń