Mniam!

sobota, 22 czerwca 2013

Nagroda za testowanie LL - recenzja jedna z lepszych

Hej,
Na początek WSZYSTKICH BAARDZO PRZEPRASZAM ZA DŁUUUGĄ NIEOBECNOŚĆ NA BLOGU! Z wielu powodów nie mogłam przez ten czas pisać. Chyba rozumiecie - koniec roku, ostetnie sprawdziany całoroczne, dopytywania na lepszą ocenę, czyli dwoma słowami full nauki.
Ten post jest prawdopodobnie ostatnim z zakładki "Testowania Lilla Lou". Dotyczy on nagrody za recenzję jedną z lepszych. Wszystkich zwycięzców, którym serdecznie gratuluję możecie zobaczyć TU
Wczoraj dostałam pocztą nagrodę za testowanie - segregator Collection firmy Lilla Lou. Tu zdjęcia :
Paa...:D Jeszcze raz wielkie gratki
 Zestaw 3 zeszytów kreatywnych Tilox dla chłopców albo Lilla Lou dla dziewczynek. Wciągająca i rozwijająca zabawa


1 komentarz:

  1. Moja też tak jest przy szkicowniku party, a w nim są 2 moje projekty :D W nowym spiders mój blog :)

    OdpowiedzUsuń