Mniam!

sobota, 1 czerwca 2013

Wyniki blogowego konkursu

Cześć, tu znowu dzisiaj ja XD
Na dole są wyniki mojego blogowego konkursu. Zadaniem było odpowiedzenie na pytanie "". Dostałam 6 odpowiedzi w tym od:
-klarcia1212
-Magda Cybula
-Joanna Asia
-Zuzka ♥
-Julia Biały
-Wiktoria Łubik
Wybór był trudny, jednak po długich przemyśleniach postanowiłam nagrodzić:

I miejsce
-klarcia1212 za barwny opis szkicownika Bags. Jej odpowiedź na moje pytanie naprawdę bardzo mnie zachęciła do projektowania w tym szkicowniku. Podała wiele powodów, dlaczego warto tworzyć szkice torebek i modelek od pasa w gór z torebkami. Ja jakże lubię ten szkicownik. Gratuluję odwagi, ponieważ klarcia1212 napisała odpowiedź jako pierwsza.

II miejsce
postanowiłam dać 2 osobom:
 -Julia Biały za opisanie Dolls Fashion Designer. Rzeczywiście, można w tym szkicowniku tworzyć wszystko. To nie jest zeszyt taki jak np. Spiders, w którym się rysuje tylko punkowe projekty, ani np. Harajuku, w którym się tworzy tylko kreacje dla Chinek, Japonek i dziewczyn z Korei. Dobrze, że zwróciłaś uwagę na to, że to co rysujemy w nim, zależy tylko od nas!
- Wiktoria Łubik za długi opis zeszytu kreatywnego Mini Hip-Hop. Wiktoria napisała, że w szkicowniku nie ma tylko stojących nieruchomo póz, ale są pozy w ruchu. Ja też uważam, że to plus w tym szkicowniku. Mini Hip-Hop jest naprawdę bardzo kolorowy. Jest w nim wiele przykładowych projektów, zajmujących całą stronę, po brzegi wypełnione kolorami.

III miejsce
postanowiłam dać 3 osobom:
- Joanna Asia za opis szkicownika Make-up. Szkoda, że go troszkę bardziej nie dopracowała. W szkicowniku myślę, że są nie pozy, tylko bardziej ustawienia głowy. Ale było ładnie i na pewno się starała.
- Zuzka ♥ za opis Dolls Fashion Designer. Postacie w nim są naprawdę sweet :) Jedyne, co mi troszeczkę nie pasuje to to, że troszkę mało napisała, ale jest OK.
- Magda Cybula za opis Hip-Hop'a. Dlatego nie dałam wyższego miejsca, że Magda nie napisała o charakterystycznych cechach tego szkicownika. Lubię ten szkicownik, a ona go dobrze opisała,jednak lepiej zrobiła to Wiktoria.

Gratuluję wszystkim! Wasze odpowiedzi były świetne! Nagrodziłam wszystkich miejscami, ponieważ na dane miejsce było równie dobrych kilka opisów. Miało być jedno I, II i III mijsce, ale nie mogłam się zdecydować :D. Nagrody (czyli rzeczy związane z blogiem) przyznam jutro albo pojutrze. 
3maj cie się.
Pa . Abylika

3 komentarze: