Mniam!

piątek, 7 czerwca 2013

Wywiad z Agnieszką - Klara.Cysia

Jako nagrodę z mojego konkursu postanowiłam przeprowadzić wywiad z  klarcia1212 czyli Agnieszką, czyli z Klarą.Cysią. Zadałam jej mail'owo kilka pytań, a jej zadaniem było na nie odpowiedzieć. A tu ten oto wywiad:


 1. Jak masz na imię?
Agnieszka
 2. Ile masz lat?
15
 3. Czy masz rodzeństwo?
Nie
 4. Czy masz jakieś zwierzątko domowe? Jeżeli tak, to jak się wabi?
Jedną nie nazwaną rybkę, bo kiedyś było ich więcej...
 5. Jaki jest Twój nick na Lilla Lou, a jaki na Top Model?
Klara.Cysia
 6. Od kiedy projektujesz w szkicownikach?
Od niecałego roku ( od drugiej gazetki ), ale w rok szkolny nie mam czasu na rysowanie.
 7. W których szkicownikach częściej projektujesz: Lilla Lou czy Top Model?
Top Model, bo dopiero od niedawna mam Lilla Lou.
 8. Na jaki temat rysujesz zazwyczaj projekty?
Zwykłe ubrania ( takie na co dzień ) i strojniejsze na jakieś uroczystości.
 9. Czy wygrałaś kiedyś jakiś szkicownik TM na ich stronie?
Nie :'( Moją pierwszą pracę wysłałam na konkurs i nic nie wygrałam i teraz bardzo tego żałuje, bo to był mój pierwszy rysunek...
10. Czy zajęłaś kiedyś jakieś miejsca lub wyróżnienia w konkursach Lilla Lou? Jeżeli tak, to wymień wszystkie osiągnięcia.
Tak - wyroznienie w konkursie chyba sportowym.
11. Czy masz swoją ulubioną projektantkę? Możesz podać kilka.
Och... bardzo duzo lubie! Jest duzo dobrych projektantek, nie znanych, ktore maja odjazdowe rysunki. Ale z tego co pamietam, to maja2001, ladymarcelka, abylika, alexis72, dampirka1310, lezzie, charlie.... i wiele innych...
12. Ile masz szkicowników TM, a ile LL?
TM - 2 podstawowe i 1 pocket LL - 4, ale dwa sa takie same.
13. Czy prowadzisz jakiegoś bloga? Jeżeli tak, to podaj do niego adres.
http://everythingbyklarcia1212.blogspot.com - chyba.... nigdy nie pamietam....
14. W jakim wieku zamierzasz skończyć projektowanie?
Nie zamierzam nigdy konczyc, ale niestety juz niedlugo bede musiala :\\\

Aga, dziękuję Ci za wywiad. Myślę, że wiele dziewczyn chciała się co nieco dowiedzieć o Tobie. Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. fajnie :) Przeprowadzisz też z innymi osobami wywiady ??

    OdpowiedzUsuń