Mniam!

wtorek, 23 lipca 2013

DZIĘKUJĘ! 5019 wyświetleń bloga i statystyki.

Jeszcze pamiętam, jak pisałam, że okropnie się cieszę z 1000 wyświetleń, jednak to, co dzisiaj zauważyłam przeszło moje najwyższe oczekiwania. Mój blog odwiedzono już 5019 razy!
(Możecie kliknąć, aby powiększyć)
 
Cieszę się MEGA mocno! Dzięki Wszystkim! Dziękuję także Tobie! Tak, do Ciebie mówię czytelniku tego posta. Nie rozglądaj się :D Hihihihi ;)
 
Drugą rzeczą, która mnie zadziwiła to ta: Skąd tyle wyświetleń bloga w innych krajach?
 
Statystyki wyświetleń:
 
-Od początku istnienia bloga:

 
-W tym miesiącu:
 
 
-W tym tygodniu:
 
 
-Dzisiaj:
 
 
-Teraz (moment, w którym pisałam ten post):

 
Jeszcze raz OGROMNE GIGA MEGA WIELKIE dzięki!
Trzymajcie się cieplutko :)
Ala
 

5 komentarzy:

  1. super post !
    obserwuję i liczę na to samo :3
    wpadnij klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej Abylika jak zostać testerką? Nie dziwię się ,że masz tyle wyświetleń jak masz takiego genialnego bloga.

    lilla-lou-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz już 5256 :) sama odwiedzam go prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratuluje, ja takze staram sie czesto tutaj zagladac ;))) ( tak sie nie chwalac XD )

    http://everythingbyklarcia1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń