Mniam!

poniedziałek, 15 lipca 2013

KONKURS Z NAGRODAMI WYSYŁKOWYMI! "Średniowieczny zawrót głowy-świat mody"

Hej!
Uwaga! Ogłaszam KONKURS Z NAGRODAMI WYSYŁKOWYMI!

Temat: "Średniowieczny zawrót głowy-świat mody"
Co trzeba zrobić: Z czym może mi się kojarzyć średniowiecze? Co się wtedy działo? Stwórz projekt ubrań średniowiecznego świata. Możesz narysować księżniczkę, księcia, króla, królową, przekupkę, a także inne postacie, w które się wtedy wierzyło np. czarownice. Wybór należy do Ciebie. Zanim coś narysujesz, pomyśl, że będzie także punktowana oryginalność.
Na czym rysować: szkice TOPModel lub Lilla Lou (lepiej TM). Mogą to być także mężczyźni, nie tylko kobiety.
Jak wysyłać konkursowe prace: na e-mail alcia1000@interia.pl wpisując w temat maila: Praca/e na konkurs "Średniowieczny zawrót głowy-świat mody"
Czas: 15.07. - 30.08.2013r.

Jeżeli nie masz szkicu do rysowania, możesz wydrukować jeden z tych poniżej, i na nim coś zaprojektować ;)





Regulamin konkursu "Średniowieczny zawrót głowy-świat mody"
1. Konkurs nie podlega żadnym ustawom itp., a także innym zasadom, nie wymienionym w regulaminie.
2. W konkursie mogą brać udział osoby od 7 do 16 lat.
3. Do konkursu należy wysłać min. 1 pracę, max. 3.
4. Konkurs jest bezpłatny, co oznacza, że za udział w nim nie pobieram żadnych opłat.
5. Punktowane będą w skali:
  a) 1-30 pkt.:
   -praca na temat (max. 30pkt.)
   -pomysł i oryginalność (max. 30pkt.)
   -wykonanie i estetyczność (max. 30pkt.)
  b) 1-10pkt.:
   -inne (coś, co mnie chwyciło i wyróżnia nadesłaną pracę.
6. Maksymalna liczba punktów za każdą pracę to 100 pkt.
7. W przypadku wysłania do mnie kilku prac wybierana jest przeze mnie jedna, moim zdaniem najlepsza i oceniana wg. punktacji z punktu 5.
8. Jeżeli zechcę zakończyć konkurs wcześniej lub go przedłużyć, muszę poinformować o tym wszystkich na mim blogu, a uczestników drogą mailową przynajmniej 3 dni od zakończenia konkursu.
9. Od chwili zakończenia konkursu mogę ogłosić wyniki w przeciągu do 5 dni.
10. Nagrody będą wysyłane pocztą max.tydzień od ogłoszenia wyników konkursu.
11. Nagrody wysyłane są tylko na terenie Polski!

Nieobowiązkową częścią konkursu jest wstawienie na swojego bloga banera informującego o konkursie. Jeżeli nie potrafisz wstawić banera, a chcesz, to napisz do mnie na mail alcia1000@interia.pl wpisując w temat "nie wiem, jak wstawić baner":
Jeżeli ktoś nie umie wstawić bannera, to tutaj link: http://pomocnicy.blogspot.com/2012/10/jak-dodac-baner-do-bloga.html

Nagrody (nie zwracajcie uwagi na tło-moje brzydkie biórko XD). Można kliknąć, a obrazek się powiększy:
a) za 1 miejsce


-4 bransoletki zrobione przeze mnie
-3 paski tatuażów na paznokcie
-koraliki 90 sztuk w pudełeczku zrobionym przeze mnie
-6 kawałków włóczki, każdy po 1,80m (czarna, biała, czerwona, żółta, niebieska, zielona)
-niebieski brokatowy długopis
-6 kolorowych długopisów w oryginalnym opakowaniu
-biżuteria (kolczyki, pierścionek, 2 bransoletki) do używania tak, jakie są, lub do DIY
-2 duże tatuaże (miś i wzorek)
-1 mały tatuaż  (delfin)
-tatuaż z czaszką
-kilka tatuażów na jednej karteczce
-5 silikonowych rzemyków
-naklejka z kwiatkiem
-naklejki z motylkami
-bransoletka w oryginalnym opakowaniu
- DYPLOM

b) za 2 miejsce
-3 bransoletki zrobione przeze mnie
-2,5 paski tatuażów na paznokcie
-koraliki 90 sztuk w pudełeczku zrobionym przeze mnie
-6 kawałków włóczki, każdy po 1,80m (czarna, biała, czerwona, żółta, niebieska, zielona)
-3 brokatowe długopisy (żółty, różowy, czerwony)
-zakładka z serduszkami do książki
-2 duże tatuaże (kwiatki i wzorek)
-1 mały tatuaż  (kwiat)
-kilka tatuażów na jednej karteczce
-4 silikonowe rzemyki
-naklejka z kwiatkiem
-naklejki Animal Planet
-naszyjnik-bransoletka w oryginalnym opakowaniu
- DYPLOM

c) za 3 miejsce
-2 bransoletki zrobione przeze mnie
-2 paski tatuażów na paznokcie
-koraliki 90 sztuk w pudełeczku zrobionym przeze mnie
-6 kawałków włóczki, każdy po 1,80m (czarna, biała, czerwona, żółta, niebieska, zielona)
-2 brokatowe długopisy (żółty, zielony)
-naklejki na paznkokcie
-1 duży tatuaż (smok)
-1 mały tatuaż  (pacyfka)
-kilka tatuażów na jednej karteczce
-3 silikonowe rzemyki
-naklejka z kwiatkiem
-naklejki serduszka
-bransoletka w nieoryginalnym opakowaniu
- DYPLOM

d1) za wyróżnienie 1
-1 bransoletka zrobiona przeze mnie
-0,5 paski tatuażów na paznokcie
-koraliki 90 sztuk w pudełeczku zrobionym przeze mnie
-6 kawałków włóczki, każdy po 1,80m (czarna, biała, czerwona, żółta, niebieska, zielona)
-1 brokatowy długopis (pomarańczowy)
-1 mały tatuaż  (róża)
-3 silikonowe rzemyki
-naklejka z kwiatkiem
-naklejki z krajobrazami
-bransoletka bez opakowania (fioletowa)
- DYPLOM

d2) za wyróżnienie 2
-1 bransoletka zrobiona przeze mnie
-0,5 paski tatuażów na paznokcie
-koraliki 90 sztuk w pudełeczku zrobionym przeze mnie
-6 kawałków włóczki, każdy po 1,80m (czarna, biała, czerwona, żółta, niebieska, zielona)
-1 brokatowy długopis (srebrny)
-1 mały tatuaż  (róże)
-3 silikonowe rzemyki
-naklejka z kwiatkiem
-naklejki z krajobrazami
-bransoletka bez opakowania (złota)
- DYPLOM

d3) za wyróżnienie 3
-1 bransoletka zrobiona przeze mnie
-0,5 paski tatuażów na paznokcie
-koraliki 90 sztuk w pudełeczku zrobionym przeze mnie
-6 kawałków włóczki, każdy po 1,80m (czarna, biała, czerwona, żółta, niebieska, zielona)
-1 brokatowy długopis (srebrny)
-1 mały tatuaż  (jakaś istotka)
-3 silikonowe rzemyki
-naklejka z kwiatkiem
-naklejki z krajobrazami
-bransoletka bez opakowania (niebieska)
- DYPLOM

e)Wyróżnienie mniejsze - pięciu pracą (osobą), które moim zdaniem czegoś brakowało do nagrody rzeczowej (były one nie najgorsze), oceniam 10 prac 10/10 na TOPModel i 10 prac 6/6 na Lilla Lou.

f) Nagroda pocieszenia - za sam udział po zakończeniu konkursu oceniam 5 prac na 10/10 na TM. Jeżeli ktoś niema TM, to oceniam 7 prac 6/6 na LL. Osoby, które dostaną 1, 2 lub 3 miejsce i wyróżnienia lub wyróżnienia mniejszego nie dostają nagrody pocieszenia.

Wzór zgłoszenia (zgłaszaj się w komentarzu pod tym postem):
Zgłaszam się
Akceptuję regulamin konkursu.
Imię i nazwisko: ...
E-mail: ...
Nick na TM: .../nie mam
Nick na LL: .../nie mam
Blog: .../nie mam
Baner konkursowy: tak/nie mam bloga, więc nie mogę wstawić/nie chcę wstawiać

OSTATNIO ZAUWAŻYŁAM PRZEGLĄDAJĄC NAGRODY, ŻE W NAGRODZIE ZA 3 MIEJSCE NAKLEJKI (TE Z SERDUSZKAMI) SĄ ZAKURZONE W ŚRODKU. NIE WIEM JAK TO SIĘ STAŁO, ALE W OPAKOWANIU JEST KURZ. NAKLEJKI GDY SIĘ JE ODKLEI, TO WIDAĆ NA STRONIE Z KLEJEM TAKŻE KURZ. 
PISZCIE W KOMENTARZU, JEŻELI CHCECIE ZMIANY NAGRODY (ostatnio kupiłam 3 plansze naklejek podobne do tych, co są w nagrodzie za 2 miejsce i jedna z nich mogłaby być nagrodą zastępczą) LUB JEŻELI NIE CHCECIE ZMIANY NAGRODY. 
TAKIE INFO - CHYBA JEDNAK ZMIENIĘ NAGRODĘ, WIĘC SIĘ NIE ZDZIWCIE, JEŻELI ZA 3 MIEJSCE BĘDZIE INNA.

Zapraszam do udziału ;) Myślę, że jeżeli konkurs się uda, to jeszcze zrobię kiedyś taki z nagrodami wysyłkowymi. Te nagrody teraz są raczej skromne i postaram się następny konkurs zrobić z jakimiś naklejkami, błyszczykami czy lakierami do paznokci.
Paaaa,
Abylika (Ala Kamińska)

PS. Jeżeli chcecie, to także możecie zostać obserwatorami bloga. :)

67 komentarzy:

  1. Zg się

    Ala Kopeć
    kopec.alusia@gmail.com
    ala_modelka
    Ally092
    shoesrshoes.blogspot.com
    Tak chcę wstawić ~Alaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze napisz że akceptujesz regulamin ;D

      Usuń
    2. Akceptuję regulamin :) ~Alaa

      Usuń
    3. Zmieniałam adres bloga : ala-allaa.blogspot.com

      Usuń
    4. Na tm i ll jestem LimonkaQ sorry za zamieszanie!

      Usuń
    5. Zmienna ja!
      aluskablog.blogspot.com

      Usuń
  2. zgłaszam się
    akceptuję regulamin konkursu.
    Asia Bredlak
    asiabredlak@wp.pl
    nick TM: Joanna199944
    nick na ll: chyba Magnolia:)
    blog: http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com/
    banera nie wstawie niestety:( (ale poinformuję innych o konkursie);)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Alicja Szałańska
    E-mail: sezam2@spoko.pl
    Nick na TM:Alice345
    Nick na LL: Kasia345
    Blog:http://topmodelbymarleyandalice345.blogspot.com/
    Baner konkursowy: tak mam bloga, więc mogę wstawić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Wiktoria Łubik
    wiktoria808@poczta.fm
    Nick na TM: Malinaaa10/wikusia_999
    Nick na LL: Candy!
    Blog:http://moja-pasja-i.blogspot.com/
    Baner konkursowy: Nie umiem wstawić banera :( alę popróbuję jak wstawię dam znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okey Udalo się !!!!
    http://moja-pasja-i.blogspot.com/
    wika

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko:Julia Biały
    E-mail: misiaczek5501@gmail.com
    Nick na TM: Magic Julie
    Nick na LL:Kolorowa Julia .../nie mam
    Blog: mam
    Baner konkursowy: tak mam bloga, więc nie wiem czy wstawie baner

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na wszelki wypadek chcem zmiany nagrody

      Usuń
  8. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko:Wiktoria Filipek
    E-mail: wiki.fil@spoko.pl
    Nick na TM: słonecznawiki
    Nick na LL:nie mam
    Blog:nie mam
    Baner konkursowy:nie mam bloga, więc nie mogę wstawić

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się
    akceptuję regulamin konkursu
    Agata Świta
    email:agatkaswita@wp.pl
    nicka na TM:wampirek
    nie posiadam bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Oliwia Szlufik
    E-mail: oliwiawera2001@gmail.com
    Nick na TM: oliwiawera2001
    Nick na LL: oliwiawera2001
    Blog: http://malinowa12.blogspot.com/
    Baner konkursowy: tak

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się
    Akceptuje regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko:Anna Wójcik
    E-mail:aniawojcik2002@wp.pl
    Nick na TM:OneDave122
    Nick na LL:Laylla
    Blog:my-life-onedave122
    Baner:Niestety nie umiem dodawać banera.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Zuzanna W (całe nazwisko podam w e-mailu.)
    E-mail: zuzka11022003@interia.pl
    Nick na TM: ZuZa2003
    Nick na LL: miałam, ale zapomniałam
    Blog: mam: zuza2003.pinger.pl
    Baner konkursowy: może wstawię, ale dokładnie to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nick na LL: Zozool2003

      Zuza

      Usuń
    2. Mam jeszcze jednego bloga top-model-zuza11022003.blogspot.com

      Usuń
  13. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Ada K.
    E-mail: adrianakom@wp.pl
    Nick na TM: ada123450
    Nick na LL: ada1234500 , imię Lilla Girl to Lola Rikki
    Blog: ada-i-top-model.blogspot.com
    Baner konkursowy: tak ( w notce )

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu
    Imię i nazwisko: Katarzyna Wróbel
    E-mail: amigo3@onet.eu
    Nick na TM: nie mam
    Nick na LL: nie mam
    Blog: mam - charliesinspirationworld.blogspot.com
    Baner konkursowy: tak wstawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko:maja o.
    E-mail: reklamamoryn@wp.pl
    Nick na TM: maja2001
    Nick na LLnie mam
    Blog: majkamoryn.blogspot.com
    Baner konkursowy: tak

    OdpowiedzUsuń
  16. zostałaś nominowana do L.B.A więcej na http://topmodelbymarleyandalice345.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ej a można na szablonie machnąć do tego konkursu postać np z bajki? Ma stylizację średniowieczną xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co związane ze średniowieczem dozwolone ;) ~Ala Kamińska (Abylika)

      Usuń
  18. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Zuzanna s*****
    E-mail: zuzia9.12@2.pl
    Nick na TM: zuzia5500
    Nick na LL: zuzka11
    Blog: top-model-zuzka.blogspot.com/
    Baner konkursowy: tak

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Natalia Ł.
    E-mail: kasialaniak@wp.pl
    Nick na TM: HellokityCool
    Nick na LL: nie mam
    Blog: hellokitycool-top-model.blogspot.com
    Baner konkursowy: tak

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Kamila Gajo
    E-mail: kamilkagajo@poczta.fm
    Nick na TM:kamisia321
    Nick na LL: kamisia321
    Blog: nie mam :(
    Baner konkursowy: nie mam bloga, więc nie mogę wstawić

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Aleksandra F.
    E-mail: aleksandrafalecka@gmail.com
    Nick na TM: Ala2012
    Nick na LL: Wiśniaa5
    Blog: http://alexx-bloog.blogspot.com/
    Baner : wstawię

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się:
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Natalia Lewczak
    E-mail: nati20000.pl@onet.pl
    Nick na TM: projektantkaNati
    Nick na LL: nie mam
    Blog: http://www.whiterose2000.blogspot.com/
    Baner: najpierw muszę się nauczyć to wstawić , ale dam radę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Maja Chałubińska
    E-mail: ladymiss778@wp.pl (ale wyślę przez e-mail kasiakorendo@wp.pl)
    Nick na TM: ladymiss778
    Nick na LL: nie mam
    Blog: nie mam
    Baner konkursowy: Mam FB, więc wstawię na FB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiłam to na swoje prywatne konto. :) Ladymiss778

      Usuń
  24. OSTATNIO ZAUWAŻYŁAM PRZEGLĄDAJĄC NAGRODY, ŻE W NAGRODZIE ZA 3 MIEJSCE NAKLEJKI (TE Z SERDUSZKAMI) SĄ ZAKURZONE W ŚRODKU. NIE WIEM JAK TO SIĘ STAŁO, ALE W OPAKOWANIU JEST KURZ. NAKLEJKI GDY SIĘ JE ODKLEI, TO WIDAĆ NA STRONIE Z KLEJEM TAKŻE KURZ.
    PISZCIE W KOMENTARZU, JEŻELI CHCECIE ZMIANY NAGRODY (ostatnio kupiłam 3 plansze naklejek takie jak w nagrodzie za 2 miejsce i jedna z nich mogłaby być nagrodą zastępczą) LUB JEŻELI NIE CHCECIE ZMIANY NAGRODY.
    TAKIE INFO - CHYBA JEDNAK ZMIENIĘ NAGRODĘ, WIĘC SIĘ NIE ZDZIWCIE, JEŻELI ZA 3 MIEJSCE BĘDZIE INNA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla pewności zmień nagrodę...

      Usuń
  25. Zg. Się
    Akceptuje regulamin
    Gabriela choińska
    E mail. gabriela.choinska@o2.pl
    Tm sweet_gabi
    LL nie mam
    Blog nie mam
    Baner. Nie

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się
    Akceptuje regulamin
    Imię i nazwisko: Karolina Bomba
    E mail: karola31@onet.eu
    TM: karola31
    LL: violetta31
    Blog: nie mam
    Baner: nie mam bloga, więc nie mogę wstawić

    OdpowiedzUsuń
  27. Zg. Sie
    Akceptuje regulamin
    Imie i nazwisko. Weronika Zbierowska
    E mail. hello.weri@vp.pl
    Tm. Werciak10
    LL. Werciak10
    Blog. top-model-werciak10.blogspot.com
    Baner. Raczej nie wstawie bo nie rozumiem nigdy tych instrukcji, ale jeszcze zobacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko dol sukienki i skora ;3

      P.s. Nie chce zmiany nagrody

      Usuń
  28. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Weronika Marzec
    E-mail: lola9599@gmail.com
    Nick na TM: lola_12
    Nick na LL: nie mam
    Blog: www.bo-my-kochamy-top-model.blogspot.com
    Baner konkursowy: Będzie pod wieczór ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Klaudia S.
    E-mail: klaudia20031@gmail.com
    Nick na TM: klaudia2003
    Nick na LL: klaudia20033
    Blog: http://klaudia2003.blogspot.com/
    Baner konkursowy: będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej ale sie postaralas z tymi nagrodami, wcale nie sa skromnie i fajnie pudeleczka, z napisami ;) widze, ze przez wyjazd bede miala mniej czasu ;_; ...

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Julia Zajda i Mateusz Zajda
    E-mail: julia082000@wp.pl
    Nick na TM: nadja08
    Nick na LL: nie mam :/
    Blog: http: Julia Zajda
    Baner konkursowy: Nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Natalia Boryka
    E-mail: natalia.boryka@onet.eu
    Nick na TM: nie mam
    Nick na LL: nie mam
    Blog: oooowszystkim.blogspot.com
    Baner konkursowy: tak

    OdpowiedzUsuń
  33. Hejka mam pytanie czy musi być na taop model lub lila lou? Ponieważ mam w domu również do projektowania ale nic z tych rzeczy. tytuł: FAShion studio mody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być także to, co masz :) ~Ala Kamińska (nie chce mi się logować do bloggera XD )

      Usuń
  34. jak się zgłosić przyslac itd.? bo ja jestem totalna nowicjuszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Zgłaszasz się wpisując w miejsca kropek lub zostawiasz z kilku możliwych odpowiedzi wybierasz tę prawdziwą XD (tak jakby odpowiadasz na pytania :D):
      Zgłaszam się
      Akceptuję regulamin konkursu.
      Imię i nazwisko: ...
      E-mail: ...
      Nick na TM: .../nie mam
      Nick na LL: .../nie mam
      Blog: .../nie mam
      Baner konkursowy: tak/nie mam bloga, więc nie mogę wstawić/nie chcę wstawiać

      2. Przysyłasz swoją prace konkursową w załączniku na maila alcia1000@interia.pl w temacie wpisując "Średniowieczny zawrót głowy-świat mody" do 30.08.2013r.

      3. Czekasz na wyniki :)

      4. Jeżeli zdobędziesz 1, 2, 3 miejsce lub któreś z trzech wyróżnień, to podajesz mi swój adres do domu na maila alcia1000@interia.pl

      5. Cieszysz się nagrodą w domu :D

      Usuń
  35. zgłaszam się
    akceptuje regulamin konkursu
    imie i nazwisko : Weronika Kucia
    E - mail : wiki@kucia.info
    nick TM : vannessa
    nick LL : emmily
    blog : nie mam
    baner konkursowy : nie mam bloga , więc nie mogę wstawić
    W.K.

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej Ala mam pytanie, jak mam 15 lat, to mogę brać udział w konkursie czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :) Żeby nie musieć więcej odpowiadać na tego typu pytania, zmienię w regulaminie z max 15 lat na max 16 lat :)

      Usuń
  37. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu
    Imię i nazwisko: Wiktoria Cecot
    E-mail: wik-cec@wp.pl
    Nick TM: nie mam
    Nick LL: Dagmara:>
    Baner konkursowy: Nie mam Bloga więc nie mogę wstawić.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko:Karolina Ż.
    E-mail:karolinazurek@interia.eu
    Nick na TM: k@rolin@66
    Nick na LL:k@rolin@66
    Blog: http://topmodel-by-karolina.blogspot.com/
    Baner konkursowy: tak

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko:Marianna Kokowska
    E-mail:kokowskam@gmail.com
    Nick na TM:nie mam
    Nick na LL:Maniusia
    Baner konkursowy: Nie mam bloga więc nie mogę wstawić

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Ewa Kalinowska
    E-mail: topmodelbynessi20@wp.pl
    Nick na TM: Nessi20
    Nick na LL: miśka13
    Blog: topmodelnessi20.blogspot.com
    Baner konkursowy: tak

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam Konto na TM :) nazywam się Maniusia

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu
    Martyna Beczkowska
    kat74@o2.pl
    Martibe
    nie mam
    nie mam
    Nie mam bloga,więc nie mogę wstawic,ale wszystkim powiem.

    OdpowiedzUsuń
  43. Baner konkursowy: Mam bloga i mogę wstawić.
    Przepraszam ale dopiero co założyłam :) Mam wstawić ??

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się.
    Akceptuję regulamin.
    Ala Niedbalska
    alicja.niedbalska@poczta.fm
    nick na TM: nie mam
    nick na LL: Aliicee

    OdpowiedzUsuń
  45. Aha, nie mam bloga, przez co nie mogę wstawić banera. (cokolwiek to oznacza:) A. Niedbalska

    OdpowiedzUsuń
  46. Odwołuję. Niestety mama mi nie pozwala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę jeszcze wiedzieć, kim jesteś? :)

      Usuń
  47. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Dominika Kraska
    E-mail: Dominikakraska2002@wp.pl
    Nick na TM: frankiesteinMH
    Nick na LL: nie mam
    Blog: ilikemilkchoco.blogspot.com
    Baner konkursowy:tak

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Angelika Walczak
    E-mail: awalczak73@wp.pl
    Nick na TM: nie mam
    Nick na LL: nie mam
    Blog: lawendowy-kacik.blogspot.com
    Baner konkursowy: nie chcę wstawiać

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Agata Troć
    E-mail : truskawkaaa14@wp.pl
    Nick na TM: Truskawkaaa15
    Nick na LL : Chantalll
    Blog: top-model-agata.blogspot.com
    Baner: Nie mam, bo komputer zepsuty, a teraz piszę bo mam tylko małą chwilkę.
    Pozdrawiam, Truskawkaaa15 :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się
    Akceptuję regulamin konkursu.
    Imię i nazwisko: Julia Zajda
    E-mail: julisia082000@gmail.com
    Nick na TM: nadja08/jula
    Nick na LL: nie mam
    Blog: http://nadja08.blogspot.com/
    Baner konkursowy: będzie ^^

    Wiem, że już wcześniej się zgłosiłam, ale od tamtej pory założyłam swoje własne konto na TM ^.^

    OdpowiedzUsuń
  51. Zglaszam sie
    Akceptuje regulamin konkursu.
    Imie i nazwisko: Karolina Swendrowska
    Email : kswendrowska@gmail.com
    Nick na TM : Karaxaaa
    Nick na LL nie mam
    Blog : karaxaaa.blogspot.com
    Baner konkursowy : nie chcem wstawiac bo nie umiem i jestem na komie

    OdpowiedzUsuń