Mniam!

wtorek, 2 lipca 2013

Nowa gazetka TM + 3 konkursy +szkice (szablony)!

W prawdzie ta "nowa" gazetka TM ma już 2 tygodnie, ale co tam...
----------------
Hej!
Macie już nową gazetkę Top Model? Jeżeli nie, zapraszam do kupienia w Empiku, kiosku lub innym sklepie z prasą.

Dla tych, którym na 100% nie uda się jej kupić, pokażę tylko konkursy z tego czasopisma:

1. Nadja i modowy zawrót głowy - Strój dla Nadji
 
To moja praca na konkurs:
A tu macie szablon, w razie chęci wzięcia udziału w konkursie:
Radzę się spieszyć, jeżeli chcecie wziąć w nim udział, a jeszcze nie wysłaliście pracy, gdyż na stronce napisali, aby zrobić to jak najszybciej!

2. Konkurs z karaoke.
 
 
3. Łamigłówka z nagrodami.


W  tym konkursie wzięłabym udział, ale nie wiem o co chodzi z tym rymem, o którym mowa w zadaniu konkursowym. :(
 
W środku było kilka  (4) szkiców:
 
-x2
 
 -x1
 -x1
 
Jeżeli macie jakieś pytania - pytajcie.
Zapraszam do zakupu.
Paaa ;D


4 komentarze:

  1. Mam pytanie o co chodzi z tym napisem na stronie "jak najszybciej"??? Bo w gazetce napisali, ze do 10 sierpnia... ja bym wziela udzial w tym z rymem ( tez nie wiem o co w nim chodzi xd ) to co mam juz wysylac, a nie czekac do 10 sierpnia?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na Twoim miejscu już bym wysłała... chociaż może to "jak najszybciej" odnosi się do konkursu "Strój dla Nadji"

      Usuń
    2. no w sumie... masz rację! postaram się wysłać teraz, bo wcześniej nie mogłam ;)

      Usuń
  2. A tą pracę Strój Dla Nadji To mogę jeszcze wysłać ?

    OdpowiedzUsuń