Mniam!

wtorek, 2 lipca 2013

Szkicownik LL Super Hero + szkice (szablony) z Super hero

Cześć ponownie,
Patrzcie co nabyłam ostatnio w Empiku!:

Tak, Wasze oczy się nie mylą - to (prawie) nowy szkicownik SUPER HERO z Edycji specjalnej firmy Lilla Lou, który już jest do kupienia w kioskach i Empiku! Cena to tylko 13.90zł!
Tył szkicownika (poniżej):


Są w nim:
-zasady projektowania
-2 dwustronne plakaty,
-prace użytkowniczek z konkursu "Superblohaterka",
-"Piszą o nas"- lista przykładowych blogów, które piszą o LL
-komputerowe prace administratorek LL inspirowane pracami z konkursu
-reklama Tilox
-22 strony z modelkami w pozach bohaterek (na każdej stronie 1 modelka)

Tu macie kilka skanów z niego:
2 dwustronne plakaty (poniżej):
Prace z konkursu Superbohaterka (poniżej):
Ta niebieska praca powyżej jest moja. Jest podpisana "Abylika". Teraz się wstydzę, że tak słabo kiedyś malowałam i się do niej nie przyznaję ;)

Prace wzorowane na tych z galerii (poniżej): 

Na tej liście poniżej jest także... mój blog. Strasznie się cieszę :D


Reklama Tilox (poniżej):

A tu szkice (szablony). WIĘCEJ ZNAJDZICIE W SZKICOWNIKU SUPER HERO!:






Co mi się w nim podoba:
-różnorodność szablonów
-kolorowe, zainspirowane pracami z galerii przykładowe projekty na wielu stronach
-modelki są duże, co ułatwia rysowanie szczegółów
-cena-trochę za duża jak na tak małą ilość szablonów do rysowania, ale nie jest też specjalnie wygórowana (13.90zł)

Co mi się w nim nie podoba:
-jest tylko 22 modelki do projektowania
-kartki są cienkie, przez co lepiej nie rysować flamastrami, markerami itp., bo przebije się na drugą stronę

Moja ocena tego szkicownika: 7,5/10
Jest spoko ;), jednak czegoś mi w nim brakuje. Podoba mi się i cieszę się, że go kupiłam, jednak bardziej lubię hip-hop.

Tylko tyle jak na razie mogę powiedzieć o tym szkicowniku. Jeszcze w nim nie rysowałam, więc nie mogę pokazać Wam moich projektów w nim.

Pa,
Abylika

9 komentarzy:

  1. Lal byla Twoja praca i Twoj blog! Gratuluje! Musze tez go kupic...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz że w Fashion Street (najnowszym druku) też są blogi I tam jest mój stary I kilka innych <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten szkicownik :) Wygrałam go w konkursie "Dookoła Świata" :) Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam, Hanka

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie dzis ide do empiku i też sobie kupuje jest moja praca w nim :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Abylika, ile masz lat jeśli można wiedzieć ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Aha czyli o rok jesteś ode mnie starsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kupiłam :) jest w nim moja praca

    OdpowiedzUsuń