Mniam!

sobota, 6 lipca 2013

WIELKA PROŚBA DO WSZYSTKICH!!! Proszę o przeczytanie...

Macie konto na angielskim TM? Jeżeli tak, to zagłosujcie na mnie w konkursie. Jeżeli znacie kogoś, kto ma konto na angielskim TM, to powiadomcie go o tym!
Link do konkursu: Without Graphic Pans (Bez graficznego długopisu). Nazywam się Abylika.
Trzeba tam wyszukać w kilku stronach mojej pracy, która wygląda tak:
Jeszcze nigdy nie wygrałam żadnego miejsca w konkursie angielskim TM, więc proszę Was o głosy, bo dla Was to tylko jedno kliknięcie, a dla mnie przepustka do zwycięstwa. Jeżeli wygram 1, 2 lub 3 miejsce, to obiecuję zrobić nie tylko 1 konkurs z nagrodami wysyłkowymi, lecz więcej, tylko w innym czasie.

Z góry WIELKIE dzięki. Jeszcze raz proszę :).
Paaaa,
Wasza Abylika

7 komentarzy:

  1. Okey^^

    www.shoesrshoes.blogspot.com
    Ala K.

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award więcej informacji u mnie
    http://tinistoesselpolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję Cię do L.B.A więcej informacji na moim blogu: shoesrshoes.blogspot.com (zapraszam do obserwowania)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do L.B.A Więcej informacji na moim blogu : http://alciakowo.blogspot.com/ ( zapraszam do obserwowania)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do L.B.A lillalouiroznetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja praca była duuuuuuużo lepsza od tych co miały 1,2 i 3 miejsce.Niestety przeczytałam ten post po zakończeniu konkursu ;(((

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca ale ja nie wiem jak na TM sie ocenia prace :(

    OdpowiedzUsuń