Mniam!

poniedziałek, 22 lipca 2013

Zostałam szefową działu DIY na Lilla Lou Blog!

Tak jak macie w tytule, zostałam SZEFOWĄ działy DIY na Lilla Lou Blog! Ojejku, ale się cieszę.... :D Normalne tak mnie rozpiera, że się by tysiąc postów o tym napisać chciało! Poniżej macie zdjęcia z podpisami, co ja sobie myślałam :):

No dobra, fajnie. Jakaś mega paczka do mnie od Pakosfery....Do mnie.

Jest przerażająco gruba!!!

Co w niej może być?!

Ależ to jakaś teczka Lilla Lou! ....... Jakaś teczka? Za co??? Może to jakaś pomyłka?! Może to jakaś spóźniona nagroda za konkurs "Dookoła świata" i któraś z dziewczyn z I, II, lub III miejsca na nią czeka?! Może Lilla Lou pomyliło adresy?! W końcu już mi kiedyś coś wysyłali, więc mają mój adres...
(Szukam jakiegokolwiek potwierdzenia, że to do mnie)

Ok. Sprawdzę w środku.
(Widzę liścik i wyciągam wszystko z teczki)


WOW! Jeszcze segregator! Ale by było fajnie, jakby to było dla mnie!...Ok. Ciekawe co jest napisane na tej karteczce A5...

Oooo! To jakiś list!

(czytam)
"Kochana ABYLIKO"! To ja jestem Abylika! To nie pomyłka!

No to dobrze. Jestem ciekaw, jak wygląda ten segregator?...


Już wiem co w nim umieszczę! Moje karteczki z LL idealnie do niego będą pasowały!

Ale super! Jak to Lilla Lou nas rozpieszcza! Takie fajne niespodzianki. Mmmm, I love it!
-------------
Oprócz mnie, szefową działu została także Aleksandra Falęcka (Ala2012) - uroda i jeszcze nie wiadomo, ale od stylizacji tak na 84,9% zostanie Aleksandra Kiełbasa (Inspira). Dziewczyny, gratuluję Wam, a wszystkich innych zapraszam do zgłaszania się na redaktorki!
Paaaa! Ala

6 komentarzy:

  1. Gdzie Inspira zostanie na 100% powiadasz że JA mam szansę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszymy się razem z Tobą :):) Super pościk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zasłużyłaś bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. A mam pytanko co robi redaktorka i gdzie ma się zgłaszać? Moja nazwa na forum lilla lou: sweetwiki6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Redaktorka pisze posty na dany dział, a co do tego gdzie się zgłaszać, to albo do Lilla Lou, albo do szefowych poszczególnych działów. Jeżeli chcesz być redaktorką DIY, to pisz do mnie :)

      Usuń