Mniam!

środa, 21 sierpnia 2013

DLACZEGO KTOŚ UKRADŁ MÓJ NICK "ABYLIKA" I NAWZAŁ SIĘ NIM NA MOVIESTARPLANET?!

Słuchajcie Wszyscy!!!
Jakaś osoba w czerwcu 2013r. (kilka miesięcy temu) zrobiła sobie konto na MovieStarPlanet i nazwała swoją dziewczynę moim nickiem "Abylika"!!! Jestem w szoku!!! Proszę o pilne usunięcie konta, gdyż to mój nic i ja chcę mieć na tym portalu taki nic i mi on się należy!!! Chce sobie zrobić drugie konto, z moim nickiem z TM i LL, ale nie jestem wstanie przez....TO!

Widocznie osoba, która zrobiła sobie konto z miom nickiem mi zazdrości, a ja zazdrosnych nie toleruje!...Jeszcze raz proszę po dobremu o usunięcie konta!!!

A tu kilka scrin'ów z konta kradziejki:


A to już z mojego pokoju:

JESTEM MEGA ZDENERWOWANA, A ZARAEM SMUTNA...
ŻEGNAM!
Abylika

11 komentarzy:

  1. Współczuję :<

    Miłoby było gdybyś weszła: ala-i-lilla-lou.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tej gry ale to już jest wstyd robić takie coś :( Może zuluz na nią skarge na msp albo coś w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemoge za bardzo, bo musiaabym pisać po angielsku :( To nie jest Polska gra...

      Usuń
  3. żal mi cię i co że ty masz nick na jakiś tam portalach może nie wiedziała że istnieje na tym świecie osoba - zazdrośnicka która ma ten nick na lila lou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu chyva każdy może być zły no nie :<

      Usuń
  4. Ja w to nie gram, bo zablokawli mi komputer na tą grę. Ladymiss778

    OdpowiedzUsuń
  5. Abylika a wstawila byś do swojej rubryki z konkursami mój konkurs bo nie mam na razie chętnych :( http://lillaloutomojapasja.blogspot.com/2013/08/mini-konkurs-modelinowy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. a może o9na wpadła na ten sam pomysł nie ma się co wkurzać a wiesz ile jest wiki na msp albo innych?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, nominuję Cię do L.B.A.
    Więcej informacji tutaj: http://po-drugiej-stronie-lustraaa.blogspot.com/2013/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze nie denerwuj się,bo wiele osób może mieć ten nick na różnych portalach społecznościowych.Może wyślij tej osobie wiadomość czy mogłaby usunąć się z MSP i założyć nowe konto z innym nickiem?Jest wiele osób,które mogą mieć takie nicki.Może zastanów się czy jest sens się denerwować bo ta osoba może wydawać się odgapiarą ale czy to zła wiadomość?Może ta osoba bierze Ciebie za wzór? Albo nie wiedziała jaki nick wymyślić?Mój nick na MSP to Nyela322.Przyjmuję zaproszenia do grona znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  9. to nazwa mojego bloga sweettopmodel.blogspot.com a nick na MSP to mosa78 mi tesz się tak zrobiło ale kiedyś

    OdpowiedzUsuń