Mniam!

wtorek, 3 września 2013

Długo wyczekiwane wyniki mojego konkursu z nagrodami rzeczowymi!

Hej!!!
Dawno nie pisałam, ale to dlatego, że oceniałam Wasze prace konkursowe :) Przyszło do mnie aż 37 prac od 29 osób! Nieźle...Widzę, że mój konkurs cieszył się ogromną popularnością :D Fajnie XD

Każda praca ma swoją ilość uzyskanych punktów w lewym górnym rogu! Punkty pyły podawane od góry:
-praca na temat (max. 30pkt.)
-pomysł i oryginalność (max. 30pkt.)
-wykonanie i estetyczność (max. 30pkt.)
-inne (coś, co mnie chwyciło i wyróżnia nadesłaną pracę.
Czyli w sumie max. 100pkt.
Czasem przesądzał 1 punkt! Często praca przeważała punktami za oryginalność...
Od razu mówię, że jeszcze zrobię konkurs blogowy...kiedyś :) Ale myślę, że jakoś w listopadzie.
W tym konkursie oceniał głównie mój brat, bo on jest bezstronny i nie ma jakiś przyjaciół na TM i LL ;) Ja mu tylko trochę pomagałam (wicie, jaki bywa ten gust chłopaków....musiałam mu pomóc :D )

Osoby, które wygrały nagrody rzeczowe proszę o wysłanie mi swojego adresu zamieszkania na alcia1000@interia.pl w tytule wpisując "Adres do wysyłki nagrody". Bardzo ważne jest to, aby wysłać swój adres zamieszkania z maila, jaki podawaliście przy zgłaszaniu się.
Jeżeli nie dostanę adresu, to automatycznie nagrodę dostaje ktoś inny. (np. jeżeli dostałaś 3 miejsce i nie podałaś mi swojego adresu w ciągu 3 dni, ja wykluczam Cię i nagrodę za 3 miejsce dostaje osoba z wyróżnieniem 1, osoba z wyróżnienia 2 nagrodę za wyróżnienie 1 itd.)

-------------
A teraz przejdę do wyników.

Zacznę od prac, które niestety nic nie otrzymały poza nagrodą pocieszenia :C
Nagroda pocieszenia - za sam udział po zakończeniu konkursu oceniam 5 prac na 10/10 na TM. Jeżeli ktoś niema TM, to oceniam 7 prac 6/6 na LL. Osoby, które dostaną 1, 2 lub 3 miejsce i wyróżnienia lub wyróżnienia mniejszego nie dostają nagrody pocieszenia.

Oto one... (kliknijcie sobie, aby je powiększyć)
 

Teraz prace, z wyróżnieniem mniejszym.
Wyróżnienie mniejsze - pięciu osobą, które moim zdaniem czegoś brakowało do nagrody rzeczowej (były one nie najgorsze), oceniam 10 prac 10/10 na TOPModel i 10 prac 6/6 na Lilla Lou.

Teraz wyróżnienia:

-Wyróżnienie 3

-Wyróżnienie 2

-Wyróżnienie 1

A TERAZ DŁUGO OCZEKIWANE MIEJSCA!!!

Miejsce III zajmuje Maja O. (maja2001)!

Miejsce II otrzymuje Agata Troć (Truskawkaaa15)!!

A ZWYCIĘŻCZYNIĄ MOJEGO PIERWSZEGO BLOGOWEGO KONKURSU Z NAGRODAMI RZECZOWYMI JEST...
...............
..............
.............
............
...........
..........
.........
......
.....
....
...
..
.
KAROLINA SWENDROWSKA (Karaxaaa)!!!

Gratuluję wszystkim, nawet tym, bez żadnej wysyłkowej nagrody! Świetne prace!
A zwycięzców jeszcze raz proszę o wysłanie mi swojego adresu zamieszkania.

Paaa :33333 ;) :DDD XD
Abylika ;)))
(Ala Kamińska)

10 komentarzy:

  1. dziękuję jestem strasznie szczęśliwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh .. wiedziałam, że nic nie wygram, przyznaję- moje prace były beznadziejne xD. Rysowałam je dawno, teraz zrobiłabym już ładniejsze.. chciałam wysłać jeszcze jedną, ale ,, skapłam" się dzień po zakończeniu ;33 .. Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :) A co do brata to jak tam Tilox? Czekamy na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heej :3 nie chcę nikogo obrazić, ale praca, która wygrała nie ma moim zdaniem nic wspólnego ze średniowieczem. Myślę, że to było w jakiś sposób ustawione. Oceniasz wszystko, ale gdzie w tej pracy zgodność z tematyką? :/ Gratki dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki dopisek do mojego komentarza: proponuję zapoznać się z tematyką średniowiecza ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Bardzo fajny blog, masz ciekawe posty. Obserwuję. Zajrzyj do mnie, może zostawisz jakiś komentarz, jeśli się podoba będę wdzięczna za obserwację;)

    OdpowiedzUsuń