Mniam!

piątek, 15 listopada 2013

Zawieszam bloga....

SŁUCHAJCIE...
JAK ZAPEWNE KAŻDA Z WAS ZAUWAŻYŁA, JUŻ OD DAWNA NIE PISZĘ POSTÓW. NIE PODOŁAM TAKIEMU WYZWANIU JAK PROWADZENIE BLOGA TU, NA BLOGU LILLA LOU JAKO SZEFOWA DZIAŁU DIY, ROBIĄC TUTORIALE NA BLOGU LILLA LOU I ZAJMOWANIE SIĘ SZKOŁĄ (UROKI 1 KLASY GIMNAZJUM...).

MAM WIELKĄ NADZIEJĘ, ŻE MIŁO WAM SIĘ CZYTAŁO MOJE POSTY...

BLOG ZAWIESZAM DO ODWOŁANIA. W LUTYM ALBO MARCU POWIEM WAM, CZY BLOG DALEJ BĘDZIE DZIAŁAŁ, CZY NADAL BĘDZIE ZAWIESZONY, CZY GO USUNĘ...

ŻEGNAJCIE... :(

Abylika - Ala Kamińska :(

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że zawieszasz... Bardzo lubię Twojegio bloga. A na blogu LL będziesz pisać? Bo dawno nie pisałaś...
    Karaoli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pisała na lillalou.blogspot.com i już jutro kolejny post :) Jestem tam tz. "szefową" i to do czegoś zobowiązuje. Niestety i tak nie znajduję czasu na pisanie tego, nawet jeżeli jak pewnie zauważyliście już nie biorę udziału w konkursach na TopModelki i chyba przestanę na Lillla Lou, a oprócz tego to posty na Lilla Lou Blogu chyba nie będą się pojawiały częściej niż co 2 tygodnie, bdą średnio co około miesiąc... :(

      Usuń
  2. Szkoda :(:(:( Twój blog był świetny... Mam nadzieję, że kiedyś znów będziesz pisać... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :(
    Ale szanuje twoja decyzję ;)

    www.wronkas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. :(((... Twój blog był naprawdę eeextra:) Mam nadzieję, że będziesz jeszcze kiedyś go pisać:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, fajnie się czytało :( i rozumiem Cię, mam to samo ale ja jakoś znajduję czas na pisanie. czasem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś najgłupszą osoba jaką widziałam! Taki świetny blog takie cudowne posty, takie przepiękne, cudowne, czarujące prace! Przemyśl to jeszcze plose bo to był i jest i (mam nadzieje będzie) mój ulubiony blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, co czujesz, tez musialam zrobic to samo z moim blogiem... system szkolnictwa w Polsce jest chory... zebysmy w najlepszym czasie naszego zycia nie mieli czasu dla siebie.... c h o r e!

    Aga Klara

    OdpowiedzUsuń