Mniam!

środa, 18 czerwca 2014

Szkoła rysowania - TOPModel - Candy make-up

Hej :)))
Po długiej przerwie wracam, tym razem ze szkołą rysowania TOPModel!
Przepraszam, że robiłam zdjęcia a nie skanowałam, ale dopiero dzisiaj sobie przypomniałam, że na maila TM można wysyłać tutoriale do 24 stycznia! A właśnie - kandyduję na ż tak to nazwę "dziewczynę od szkół rysowania"! :D Baaardzo chciałabym się dostać do grupy dziewczyn tworzących na blogu TOPModel :3

A więc zaczynajmy! Ja moją pracę narysowałam na szkicu z gazetki TOPModel, ale już nie pamiętam, który to był nr ;)
Przy rysowaniu modelką była Candy z plakatu.

Efekt końcowy - czyli czego prawdopodobnie nauczysz się po oglądnięciu szkoły :) :

1. Wybieramy szkic.

2. Poprawiamy kontur skóry, pamiętając o tym, aby zostawić miejsce na włosy, czyli nie zakolorować całej głowy :)
3. Szkicujemy włosy.

4. Jednolicie kolorujemy całą skórę.


5. Delikatnie cieniujemy twarz w miejscach, w których w rzeczywistości twarz miałby cienie. Cieniujemy mocniej przyciskając kredkę w miejscach zacienionych, jednak delikatnie kolorujemy w miejscach koło środka twarzy, czyli nosa.

6. Jak widać wyżej twarz bez nosa wygląda nieciekawie :/ więc jest on ważnym elementem. Dorysowujemy go.

7. Następnie przyciemniamy jego okolice.

8. Robimy kontur ust.

9. Kolorujemy je kreskując końce z lewej i prawej ich strony i zostawiając białe na środku. 

10. Ciemną granatową kredką robimy małe kreseczki na źrenicach oka.

11. Kolorujemy pozostałą część źrenicy.

12. Czas na ostatnie poprawki. Czerwoną kredką delikatnie poprawiamy usta.

13. Dodajemy  rumieńce.

14. Teraz włosy. Urealniamy je cieniując sposobem kreskowania w odstępach, aby wszystkie kreski się nie "zlały" tworząc >płaskość<. Ważne, aby kredka była dobrze zastrugana, aby pozornie dało się wyróżnić pojedyncze włoski. Kolorujemy naśladując zdjęcie niżej.

15. Poprawiamy efekt używając o odcień ciemniejszego koloru. 

 16*. Niekoniecznie - rysujemy pojedyncze włosy w kolorze czarnym lub rudym.


Mam nadzieję, że coś zrozumiałyście z tej szkoły rysowania :) :* Trzymajcie kciuki, a może zobaczycie kiedyś moje szkoły na oficjalnym blogu TOPModel!

Trzymajcie się.
Koffam Was :3

Wasza 4ever - Abylika



7 komentarzy:

  1. Tworzysz naprawdę ładne szkoły rysowania ;) Myślę, że dostaniesz się do bloga top model ;) Trzymam kciuki :)
    Zapraszam również na mojego bloga:
    http://kamilalltm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super szkoła rysowania ;o Myślę, że dostaniesz się do współtworzenia bloga TM ;) Trzymam kciuki ;)

    Zapraszam na mojego bloga
    kamilalltm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne włosy. Fajnie, że wróciłaś :).
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://myownworldbyssasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca i zapraszam do udziału w moim konkursie.
    http://projektantka-keysha-aa.blogspot.se/2014/06/konkurs-wakacyjny.html

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyszło!;)
    ps. zostaję na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny rysunek :D Ja wolę jednak szkicować samym ołówkiem.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń